Eén van de grootste bridge clubs in het district Delft
Zoek invaller/partner

Als je een invaller zoekt of als invaller wilt spelen dan kun je dat via dit formulier aangeven. Het verzoek wordt direct opgenomen in "Overzicht invallers".
Met het  invullen van dit formulier wordt geen melding aan de WL gegeven voor afwezigheid, combinaties of invallers. Daarvoor de volgende knop  gebruiken:     Afwezigheid, invaller of combinatie melden aan de WL. Ook kun je aangeven dat je voor een bepaalde wedstrijd een partner zoekt. Tot twee uur voor het begin kun je dit bericht verzenden. Het is pas geldig als je een antwoord hebt gehad.

Naam van speler
 Geef duidelijk je naam aan.

Telefoon en E-mail
 Eventueel aangeven wanneer je bereikbaar bent.

Invaller gezocht of aangeboden Zoekt een invaller                       Wil als invaller spelen             Heeft al een invaller gevonden
 Als je een invaller hebt gevonden dan kun je dat hier aangeven, zodat je niet meer gebeld wordt.

Dag Maandag
Dinsdag
Donderdag

Lijn A-lijn
B-lijn
C-lijn
D-lijn

Te spelen data met opmerkingen
 Geef duidelijk aan wanneer en met wie je wil spelen.