Eén van de grootste bridge clubs in het district Delft
Overige wedstrijden

Diverse drives

Naast de reguliere competitie worden bij PBC diverse drives gespeeld.

De Kerst- en de Paas-drive dragen bij aan de gezellige sfeer binnen de vereniging. Vaak zijn deze drives voorzien van tafels met vele prijzen. Dit zelfde is van toepassing op de Sinterklaas-drive, die vaak nog ingepast wordt in het overvolle schema rondom de externe viertallencompetitie. Tijdens de externe viertallencompetitie is er op de maandag een alternatief programma. B.v. een laddercompetitie, waarop promotie en degradatie per avond plaats vindt.

Een jaarlijks fenomeen is de biedwedstrijd die na de jaarvergadering gehouden wordt. Bijzondere spellen, waarin het bieden getoetst wordt.

Het seizoen begint met een openingsdrive en sluit natuurlijk met de slotdrive.

Na de slotdrive begint de zomeravond competitie op maandag en donderdag.  Aan de zomeravonddrives kan iedereen mee doen. U komt voor 20.00 uur in de zaal en betaalt slecht een kleine bijdrage. Hiermee maakt u een kans op een prachtige kist met groente, een mooie plant of een lekkere fles wijn. Ook deze avonden worden afgesloten met een slotdrive, waarvoor men zich natuurlijk wel moet plaatsen.

Op maandagavond wordt meegedaan aan de landelijke Ruitenboer drive.

Op al deze drives kunt u meesterpunten vergaren!

PBC doet tevens mee aan bekerwedstrijden die door de Nederlandse Bridge Bond georganiseerd worden.