Geïnteresseerd in Bridge?

De Pijnackerse Bridgeclub
leert iedereen

gratis bridgen in 2018.

Vanaf 17 september 2018 geeft de Pijnackerse bridgeclub PBC een cursus Startersbridge aan beginners. Zes weken lang leer je spelenderwijs en onder begeleiding de basis beginselen van het bridgespel. Dit alles kost je helemaal niets.

Op 6 maandagavonden in september en oktober 2018 kun je hier aan deelnemen. Na deze zes weken bepaal je of je het bridgespel leuk vindt en verder wilt gaan. Je wordt dan voor € 92,50 tot eind 2019 lid van onze bridgeclub. Je krijgt dan twee bridgecursussen van ieder twaalf avonden om het bridgespel goed onder de knie te krijgen. Je betaalt alleen voor het les materiaal.  Het hele seizoen van september tot juni speel je onder begeleiding. En je doet mee aan de gezellige bridgedrives binnen de vereniging, zoals de Sinterklaas-, de Kerst- en de Paasdrive. Na één seizoen kun je als goede bridger al meedoen aan de Zomerdrives.

Met een vaste partner is bridgen erg fijn. Het is niet noodzakelijk. Via deze cursus kun je natuurlijk ook een bridgepartner vinden, waarmee je samen dit prachtige spel onder de knie gaat krijgen en op onze club gaat spelen.

De locatie is nog niet bekend waar op maandagavond 17 september om 19.30 uur een groep van maximaal 40 bridgers begint. Info volgt zo spoedig mogelijk. Na zes weken wordt de eerste en in het voorjaar van 2019 de tweede biedcursus gehouden. Op de maandagavonden tussen de eerste en tweede cursus en na de tweede cursus speel je mee op onze club in het Parochiehuis, Oostlaan 38A in Pijnacker.

Ben je geïnteresseerd, stuur dan een e-mail naar opleidingen@pijnackersebridgeclub.nl of naar mij, dan geef ik je antwoord op al je vragen en nodig ik je uit voor de kennismakingscursus.

Telefonisch kun je ook contact met ons opnemen, bel Jos Streng (secretaris) 015-3698389 of Klaas Munneke (cursusleider)  015-3610056.

Meer info kun je lezen op onze website www.pijnackersebridgeclub.nl. Je mag het ook proberen om jezelf hier in te schrijven ovv van je naam, e-mail adres en bij NBB nr. vul je in: 'geen'.
Ik verwelkom je graag met of zonder je (kaart)vriend(en) op 17 september a.s.  Of kom een keer langs op maandagavond in het Parochiehuis !
Cynthia Bakker
(werving en opleiding)